Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467
Назва: Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування
Інші назви: The problem of optimum interrelation in the humanities lessons
Автори: Мащак, Світлана Остапівна
Ключові слова: педагогіка
Дата публікації: 1999
Видавництво: Дрогобич : Вимір
Бібліографічний опис: Мащак, Світлана. Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування [Текст] = The problem of optimum interrelation in the humanities lessons / С. Мащак // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 1999. - Вип. 4. - С. 150-161.
Короткий огляд (реферат): Сьогодення та практика педагогічної діяльності ставлять перед вчителями, педагогами, психологами важливе завдання: розробити та впровадити нові технології навчання, використання можливості традиційних і нетрадиційних методів, для організації оптимальної взаємодії у системах " вчитель-учень", "вчитель-клас".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467
Розташовується у зібраннях:1999 № 4 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мащак.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.