Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467
Назва: | Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування |
Інші назви: | The problem of optimum interrelation in the humanities lessons |
Автори: | Мащак, Світлана Остапівна |
Ключові слова: | педагогіка |
Дата публікації: | 1999 |
Видавництво: | Дрогобич : Вимір |
Бібліографічний опис: | Мащак, Світлана. Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування [Текст] = The problem of optimum interrelation in the humanities lessons / С. Мащак // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 1999. - Вип. 4. - С. 150-161. |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодення та практика педагогічної діяльності ставлять перед вчителями, педагогами, психологами важливе завдання: розробити та впровадити нові технології навчання, використання можливості традиційних і нетрадиційних методів, для організації оптимальної взаємодії у системах " вчитель-учень", "вчитель-клас". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467 |
Розташовується у зібраннях: | 1999 № 4 (серія Історія) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мащак.pdf | 1,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.