Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492
Назва: Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії
Автори: Гретченко, Тетяна Ігорівна
Дата публікації: 2000
Видавництво: Дрогобич : Вимір
Бібліографічний опис: Гретченко, Тетяна. Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії [Текст] / Т. Гретченко // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 2000. - Вип. 5. - С. 84-93.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано часові орієнтири педагогічної взаємодії. Автор доводить залежність структурування часу в діалозі "вчитель-учень" від їхніх стосунків та від характеристик ситуації. Дається психологічний аналіз розподілу часу в педагогічному спілкуванні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492
Розташовується у зібраннях:2000 № 5 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гретченко (2).pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.