Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492| Назва: | Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії | 
| Автори: | Гретченко, Тетяна Ігорівна | 
| Дата публікації: | 2000 | 
| Видавництво: | Дрогобич : Вимір | 
| Бібліографічний опис: | Гретченко, Тетяна. Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії [Текст] / Т. Гретченко // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 2000. - Вип. 5. - С. 84-93. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано часові орієнтири педагогічної взаємодії. Автор доводить залежність структурування часу в діалозі "вчитель-учень" від їхніх стосунків та від характеристик ситуації. Дається психологічний аналіз розподілу часу в педагогічному спілкуванні. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2000 № 5 (серія Історія) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гретченко (2).pdf | 1,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

