Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492
Назва: | Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії |
Автори: | Гретченко, Тетяна Ігорівна |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | Дрогобич : Вимір |
Бібліографічний опис: | Гретченко, Тетяна. Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії [Текст] / Т. Гретченко // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 2000. - Вип. 5. - С. 84-93. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано часові орієнтири педагогічної взаємодії. Автор доводить залежність структурування часу в діалозі "вчитель-учень" від їхніх стосунків та від характеристик ситуації. Дається психологічний аналіз розподілу часу в педагогічному спілкуванні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492 |
Розташовується у зібраннях: | 2000 № 5 (серія Історія) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гретченко (2).pdf | 1,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.