Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6570
Назва: Вплив засобів соціальної реклами на студентську молодь
Автори: Чеховський, Євген
Гук, Орест Васильович
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Чеховський, Євген. Вплив засобів соціальної реклами на студентську молодь / Є. Чеховський, О. В. Гук // Соціальна робота та інклюзивна освіта: синергія досвіду та новацій : збірник матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Дрогобич 24 квітня 2025 р.) / ДДПУ ім. І. Франка, Каф. історії, педагогіки та психології. - Дрогобич : ДДПУ імені І. Франка, 2025. - С. 113-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6570
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота та інклюзивна освіта: синергія досвіду та новацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
чеховський_гук-113-116.pdf455,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.