Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6789
Назва: Розвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльності
Інші назви: The development of a junior pupil as a subject of an educational activity
Автори: Ваврик, Антоніна
Дата публікації: 2002
Видавництво: Дрогобич : Каменяр
Бібліографічний опис: Ваврик, Антоніна. Розвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльності [Текст] = The development of a junior pupil as a subject of an educational activity / А. Ваврик // Проблеми гуманітарних наук : наукові записки ДДПУ / [редкол.: В. Скотний, Т. Біленко, В. Футала] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Каменяр, 2002. - Вип. 9 : Історія. - С. 99-108.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто два аспекти початку шкільного життя першокласників: рівень розвитку пізнавальної мотивації та особливості адаптивних механізмів школяра до нового виду діяльності. Мотиви виступають як особистісна властивість, що зумовлює успішність навчання і визначається низкою таких чинників, як ступінь функціональної зрілості організму, стан здоров`я, умови виховання в сім`ї та індивідуальний стиль.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6789
Розташовується у зібраннях:2002 № 9 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ваврик.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.