Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7213
Назва: Особливості змісту особистісної ідентифікації в підлітковому віці у контексті сучасного розвитку суспільства
Автори: Ярошко, Микола
Ярошко, Петро Миколайович
Гулич, Марія Миколаївна
Ключові слова: ідентифікація
ідентичність
особистісна ідентифікація
механізм ідентифікації
значущий інший
самоототожнення
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ярошко, Микола. Особливості змісту особистісної ідентифікації в підлітковому віці у контексті сучасного розвитку суспільства / М. Ярошко, П. Ярошко, М. Гулич // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Р. М. Хавула, О. І. Галян та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. - Вип. 49 : Психологія. - С. 134-147.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості змісту особистісної ідентифікації у підлітковому віці в контексті сучасного розвитку суспільства. Стверджується, що провідним механізмом становлення ідентичності є ідентифікація. У статті підкреслюється, що особистісна ідентифікація дуже важлива для нормального психічного розвитку людини на всіх вікових етапах, але особливо – у підлітковому та юнацькому віці. Звертається особлива увага на обґрунтування особливостей змісту особистісної ідентифікації підлітка, та дослідження одного з її механізмів, зокрема орієнтації на суб՚єктивного іншого. Особистісна ідентифікація підлітка є процесом співвіднесення його самого з освітніми, соціальними і особистісними ідеалами (образами учня, майбутнього спеціаліста, людини, громадянина), формування у нього ціннісного ставлення до довкілля. З՚ясовано, що процес залучення учнів-підлітків до діяльності у різноманітних спортивних секціях є своєрідною реакцією, формою соціально-психологічного захисту в період загальної особистісно-соціальної невизначеності. Розглянуто також розвиток особистісної ідентифікації учнів-підлітків у процесі соціально-педагогічної діяльності Дрогобицької дитячої юнацької спортивної школи ім. Івана Боберського. Показано, що психолого-педагогічний ефект впливу громадської думки колективу такого клубу на підростаючу особистість складається з низки усвідомлених і неусвідомлених актів та полягає у засвоєнні членом клубу соціального досвіду, суспільних цінностей, норм під час активної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7213
Розташовується у зібраннях:№ 49 2021 Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ярошко_гулич.pdf565,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.