Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/731
Назва: Дидактичні засади формування екологічної компетентності у випускників вищих навчальних закладах морського профілю
Автори: Дуля, Альона
Ключові слова: дидактичні засади
принципи дидактики
дидактичні підходи
екологічна компетентність
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Дуля, Альона Дидактичні засади формування екологічної компетентності у випускників вищих навчальних закладах морського профілю / А. Дуля // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті здійснений аналіз дидактичних засад, що лежать в основі здобуття екологічних знань. Висвітленні основні принципи дидактики: науковість, системність, послідовність, доступність, цілісність, природо-відповідність, які тісно взаємопов’язані та поширюються на вивчення усіх навчальних дисциплін. Виділені дидактичні підходи навчання у професійній підготовці фахівців морської галузі при формуванні екологічної компетентності, такі як: системний, діяльнісний, акмеологічний, диференційований, особистісно орієнтовний, компетентний, генералізації знань та підхід ґрунтовності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/731
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дуля (2).pdf230,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.