Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7642| Назва: | Теоретичний підхід до аналізу критеріїв та показників сформованості професійної свідомості майбутніх педагогів |
| Автори: | Білозерська, Світлана Іванівна |
| Ключові слова: | студент професійна свідомість професійні цінності особистісно-професійний розвиток особистості Я-концепція |
| Дата публікації: | 2020 |
| Бібліографічний опис: | Білозерська С. І. Теоретичний підхід до аналізу критеріїв та показників сформованості професійної свідомості майбутніх педагогів / С. Білозерська // The 1 st International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (October 1-3, 2020). - Perfect Publishing, Toronto, Canada. - 2020. - С. 233-239 |
| Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано показники та критерії сформованості професійної свідомості у майбутніх педагогів, які забезпечують не тільки оволодіння майбутнім фахівцем нормативних професійних знань, умінь та навичок, а й усвідомлення професійного Я-образу, оволодіння професійними компетенціями, мотивами і потребами, цінностями та смислами педагогічної діяльності; визначено ієрархію професійних цінностей, яка передбачає якісне освоєння майбутньої педагогічної діяльності. Виділено рівні та механізми, які дозволять студенту вибудувати стратегію своєї професійної підготовки і подальшого як особистісного, так і професійного зростання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7642 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| білозерська-233-237.pdf | 298,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.