Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7642
Назва: Теоретичний підхід до аналізу критеріїв та показників сформованості професійної свідомості майбутніх педагогів
Автори: Білозерська, Світлана Іванівна
Ключові слова: студент
професійна свідомість
професійні цінності
особистісно-професійний розвиток особистості
Я-концепція
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Білозерська С. І. Теоретичний підхід до аналізу критеріїв та показників сформованості професійної свідомості майбутніх педагогів / С. Білозерська // The 1 st International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (October 1-3, 2020). - Perfect Publishing, Toronto, Canada. - 2020. - С. 233-239
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано показники та критерії сформованості професійної свідомості у майбутніх педагогів, які забезпечують не тільки оволодіння майбутнім фахівцем нормативних професійних знань, умінь та навичок, а й усвідомлення професійного Я-образу, оволодіння професійними компетенціями, мотивами і потребами, цінностями та смислами педагогічної діяльності; визначено ієрархію професійних цінностей, яка передбачає якісне освоєння майбутньої педагогічної діяльності. Виділено рівні та механізми, які дозволять студенту вибудувати стратегію своєї професійної підготовки і подальшого як особистісного, так і професійного зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7642
Розташовується у зібраннях:Наукові видання Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
білозерська-233-237.pdf298,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.