Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/789
Назва: Порівняльний аналіз забезпечення білінгвальної шкільної освіти в Канаді (нунавут, північно-західні території, юкон)
Автори: Шийка, Юлія
Ключові слова: білінгвальна освіта
навчальна програма
державна мова
корінні народи
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Шийка, Юлія Порівняльний аналіз забезпечення білінгвальної шкільної освіти в Канаді (нунавут, північно-західні території, юкон) / Ю. Шийка // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 233-241
Короткий огляд (реферат): Здійснено порівняльний аналіз білінгвальної шкільної освіти на трьох територіях Канади – Нунавут, Юкон і Північно-західних територіях. Вивчено та проаналізовано наукову літературу, присвячену висвітленню проблеми надання білінгвальних освітніх послуг мовами корінного населення. Встановлено, що білінгвальна шкільна освіта сприяє розумінню багатокультурності, яка відображає культурну та расову різноманітність канадського суспільства, допомагає зберігати і підтримувати культурну спадщину
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/789
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шийка.pdf274,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.