Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
Назва: | Субъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура |
Інші назви: | Суб’єктно-професійна позиція педагога: сутність, структура |
Автори: | Шиманчик, Мария Ковальчук, Татьяна |
Ключові слова: | суб’єктно-професійна позиція педагога змістовно-діяльнісний компонент особистісний компонент суб’єктна активність особистості |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Шиманчик, Мария Субъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура / М. Шиманчик, Т. Ковальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 242-251 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається авторський підхід до визначення сутності суб’єктно-професійної позиції педагога як інтегративної якісної характеристики особистості. Обґрунтовується структура суб’єктно-професійної позиції педагога, що охоплює єдність трьох взаємопов’язаних компонентів – ціннісно-мотиваційного, змістовнодіяльнісного, особистісного, розкриваються елементи кожного з них |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/790 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
шиманчик.pdf | 228,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.