Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/836| Назва: | Розвиток суб'єктивності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагога |
| Автори: | Галян, Олена |
| Ключові слова: | суб’єктність особистості школяра ознаки суб’єктності полінауковість професійна підготовка майбутнього педагога |
| Дата публікації: | 2016 |
| Бібліографічний опис: | Галян, Олена Розвиток суб'єктивності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагога / О. Галян // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 30-37 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано потребу підготовки майбутніх учителів до реалізації суб’єктної сутності школяра у процесі його навчання, виховання і розвитку. Акцентовано увагу на полінауковості знання про суб’єктність особистості, що сприяє розширенню та поглибленню уявлень про цей феномен. Висвітлено теоретико-концептуальні положення, які розкривають основні ознаки суб’єктності особистості школяра, визначають змістові характеристики освітнього середовища для її розвитку і є орієнтиром у фаховій підготовці майбутніх учителів |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/836 |
| Розташовується у зібраннях: | № 34 (2016) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| галян (2).pdf | 230,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.