Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Назва: Музичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школі
Автори: Мішедченко, Валентина
Пішун, Сергій
Ключові слова: учитель
інтегрований підхід
молодші школярі
музичне мистецтво
поліхудожня спрямованість
тематичний блок
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Мішедченко, Валентина. Музичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школі / В. Мішедченко, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 50-54.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто систему інтегрованих занять як основний принцип у навчанні музичному мистецтву дітей. Зроблена спроба аналізу напрямів підготовки вчителя-музиканта та умов їх реалізації в системі інтегрованого навчання. Зазначено, що специфіка професійної діяльності вчителя-музиканта загальноосвітньої школи, на відміну від дитячої музичної школи, полягає в закладеній з самого початку багатофункціональності цієї діяльності. Якісно новий рівень професійної підготовки вчителя музики після створення відповідних умов дозволить самостійно реалізувати інтегрований підхід.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136848-Текст статті-294406-1-10-20180708.pdf308,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.