Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Назва: | Музичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школі |
Автори: | Мішедченко, Валентина Пішун, Сергій |
Ключові слова: | учитель інтегрований підхід молодші школярі музичне мистецтво поліхудожня спрямованість тематичний блок |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Мішедченко, Валентина. Музичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школі / В. Мішедченко, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 50-54. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто систему інтегрованих занять як основний принцип у навчанні музичному мистецтву дітей. Зроблена спроба аналізу напрямів підготовки вчителя-музиканта та умов їх реалізації в системі інтегрованого навчання. Зазначено, що специфіка професійної діяльності вчителя-музиканта загальноосвітньої школи, на відміну від дитячої музичної школи, полягає в закладеній з самого початку багатофункціональності цієї діяльності. Якісно новий рівень професійної підготовки вчителя музики після створення відповідних умов дозволить самостійно реалізувати інтегрований підхід. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136848-Текст статті-294406-1-10-20180708.pdf | 308,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.