Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875
Назва: Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі
Автори: Павленко, Віта
Ключові слова: креативність
креативна компетенція
компетентність молодшого школяра
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Павленко, Віта Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі / В. Павленко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 184-195
Короткий огляд (реферат): У статті виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі Польщі. Представлено різні методики розвитку креативного потенціалу учнів початкової школи. Проаналізовано принципи розвитку креативності К. Szmidtа, А. Tokarzа; модель розвитку креативного потенціалу R. Ripple’a. Розглянуто сутність понять «креативність», «креативна компетенція», «компетентність молодшого школяра», «суб’єкт-суб’єктна взаємодія»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
павленко.pdf286,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.