Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875
Назва: | Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі |
Автори: | Павленко, Віта |
Ключові слова: | креативність креативна компетенція компетентність молодшого школяра суб’єкт-суб’єктна взаємодія |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Павленко, Віта Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі / В. Павленко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 184-195 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі Польщі. Представлено різні методики розвитку креативного потенціалу учнів початкової школи. Проаналізовано принципи розвитку креативності К. Szmidtа, А. Tokarzа; модель розвитку креативного потенціалу R. Ripple’a. Розглянуто сутність понять «креативність», «креативна компетенція», «компетентність молодшого школяра», «суб’єкт-суб’єктна взаємодія» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
павленко.pdf | 286,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.