Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/876| Назва: | Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина XX ст.) |
| Автори: | Прокопів, Любов |
| Ключові слова: | малокомплектна школа малочисельна школа етапи діяльності сільська школа |
| Дата публікації: | 2016 |
| Бібліографічний опис: | Прокопів, Любов Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина XX ст.) / Л. Прокопів // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 196-203 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/876 |
| Розташовується у зібраннях: | № 34 (2016) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| прокопів (2).pdf | 225,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.