Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/884
Назва: | The foreignness: the need to discuss aspects for multicultural learning |
Інші назви: | Інакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчання |
Автори: | Stöger, Peter |
Ключові слова: | діалог педагогічна антропологія свідомість З. Фройд |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Штегер, Петер Інакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчання / П. Штегер // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 266-274 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентовано увагу на найбільш важливих аспектах полікультурного навчання, викладених у філософських анотаціях педагогічної антропології. За допомогою рефлексії та стислого викладу матеріалу в руслі основоположних поглядів Мартіна Бубера на Я і Ти розкрито і проаналізовано філософію діалогу в топографії Зигмунда Фройда, погляди інших представників деяких із найбільш важливих галузей кроскультурної педагогіки, а також ідеї про «свідомість» латиноамериканської педагогіки (Пауло Фрейре) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/884 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
штегер.pdf | 266,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.