Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885
Назва: | Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школі |
Автори: | Ашиток, Надія |
Ключові слова: | компетентнісний підхід компетенція професійна підготовка вища школа |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Ашиток, Надія Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школі / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 4-10 |
Короткий огляд (реферат): | Компетентнісний підхід аналізується з позиції методології педагогічної практики. У межах цієї методології у статті акцентується увага на важливості розробки освітніх стандартів на основі компетентнісного підходу, а також доцільності створення методик проведення різноманітних форм роботи дослідницько-пошукового і практично-перетворювального характеру для реалізації запланованого у цих стандартах. Проблематичною видається автору статті можливість оцінювання набутих компетентностей |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ашиток (3).pdf | 229,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.