Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/893
Назва: Self-esteem and communication activity of secondary school students
Інші назви: Самооцінка старшокласників та їх комунікативна активність
Автори: Wosik-Kawala, Danuta
Ключові слова: глобальна самооцінка
часткова самооцінка
комунікативна активність
старшокласники
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Восік-Каваля, Данута Самооцінка старшокласників та їх комунікативна активність / Д. Восік-Каваля // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 52-63
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретично-емпіричні засади самооцінки й комунікативної активності старшокласників. Визначення рівня самооцінки і комунікативних навичок молоді є надзвичайно важливим, оскільки може визначити напрями виховної роботи школи. Висока самооцінка молоді визначає її активне ставлення до викликів, впливає на реалізацію поставлених цілей і пошук шляхів їх розв’язання. Для нормального функціонування суспільної людини важливою є її комунікативна діяльність. Представлено результати власного дослідження автора із означеної проблеми
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/893
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
восік.pdf456,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.