Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903| Назва: | Моделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах України |
| Автори: | Кобрій, Ольга |
| Ключові слова: | моделювання зміст педагогічної діяльності демократична структура педагогічної діяльності навчальні плани програми |
| Дата публікації: | 2016 |
| Бібліографічний опис: | Кобрій, Ольга Моделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 145-153 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито різні способи моделювання професійної підготовки педагога, які передбачають визначення обсягу та якості пропонованої інформації, постановку проблем, задач та орієнтують на його творчість. Обґрунтовано кардинальні зміни у сучасному трактуванні педагогічної діяльності, пов’язані з її демократичною структурою, відображенням її змісту у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках. Акцент зроблено на функціях майбутньої діяльності вчителя та на відповідних аспектах моделювання його підготовки, пов’язаними з наближенням умов навчання до реалій життя |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903 |
| Розташовується у зібраннях: | № 35 (2016) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| кобрій (6).pdf | 216,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.