Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/908
Назва: | Інтегративний підхід під час професійної підготовки майбутніх фахівців |
Автори: | Плачинда, Тетяна |
Ключові слова: | інтеграція професійна підготовка майбутній фахівець навчальний процес міжпредметні зв’язки інтеграція дисциплін |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Плачинда, Тетяна Інтегративний підхід під час професійної підготовки майбутніх фахівців / Т. Плачинда // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 190-198 |
Короткий огляд (реферат): | У статті вивчається дефініція «інтеграція» та її роль в навчальновиховному процесі під час професійної підготовки фахівця. Розкриваються погляди науковців щодо застосування інтеграційних концепцій та їх принципів. Акцентується увага, що для професійної підготовки студентів інтегроване навчання має принципове значення у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців. Йдеться про те, що з успішною методичною реалізацією інтегрованого навчання передбачається досягнення мети – забезпечення якісної професійної підготовки |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/908 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
плачинда.pdf | 239,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.