Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/910
Назва: | Історико-філософські основи здоров'язбережувального виховання |
Автори: | Сливка, Лариса |
Ключові слова: | здоров’я здоров’язбережувальне виховання зростаюча особистість Середньовіччя епоха Відродження |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Сливка, Лариса Історико-філософські основи здоров'язбережувального виховання / Л. Сливка // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 208-216 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено головні віхи розвитку поглядів людства на збереження і зміцнення здоров’я в контексті загального історичного процесу. Виявлено, що поступальний рух у напрямі сучасних концепцій розуміння сутності людини, удосконалення її здоров’я пов’язаний із філософією мислителів античності, Середньовіччя, епохи Відродження. Охарактеризовано здоров’яорієнтований компонент їхньої творчо-практичної спадщини, виокремлено його сутність. Надбання попередників стали підґрунтям педагогічних аспектів розв’язання питань здоров’я дітей та молоді наприкінці ХІХ століття, коли активно розроблялася так звана «філософія здоров’я» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/910 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
сливка.pdf | 236,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.