Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920
Назва: | Засоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін |
Автори: | Гавриш, Наталя Брежнєва, олена |
Ключові слова: | систематизація навчального матеріалу класифікація алгоритмізація логічні прийоми мислення структурно-семантична схема модеративні семінари |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Гавриш, Наталя Засоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін / Н. Гавриш, О. Брежнєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 44-53 |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано проблему професійно-методичної підготовки майбутніх педагогів, розкрито окремі засоби оптимізації засвоєння студентами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін: дошкільної лінгводидактики і теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей; представлені результати локального експериментального дослідження. На конкретних прикладах охарактеризовано методи і способи опрацювання та упорядкування студентами навчального матеріалу за допомогою логічних прийомів мислення: аналізу, систематизації, узагальнення, схематизації, алгоритмізації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
гавриш (2).pdf | 330,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.