Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920| Назва: | Засоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін |
| Автори: | Гавриш, Наталя Брежнєва, Олена |
| Ключові слова: | систематизація навчального матеріалу класифікація алгоритмізація логічні прийоми мислення структурно-семантична схема модеративні семінари |
| Дата публікації: | 2017 |
| Бібліографічний опис: | Гавриш, Наталя Засоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін / Н. Гавриш, О. Брежнєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 44-53 |
| Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано проблему професійно-методичної підготовки майбутніх педагогів, розкрито окремі засоби оптимізації засвоєння студентами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін: дошкільної лінгводидактики і теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей; представлені результати локального експериментального дослідження. На конкретних прикладах охарактеризовано методи і способи опрацювання та упорядкування студентами навчального матеріалу за допомогою логічних прийомів мислення: аналізу, систематизації, узагальнення, схематизації, алгоритмізації |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920 |
| Розташовується у зібраннях: | № 36 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| гавриш (2).pdf | 330,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.