Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930
Назва: | Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів |
Автори: | Бешок, Тетяна |
Ключові слова: | майбутні учителі навчально-пізнавальні медіатексти мотиваційна модель медіаосвітні технології позитивна мотивація |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Бешок, Тетяна. Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів / Т. Бешок // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 90-93. |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено основні складові, які впливають на формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів. Детально проаналізовано створену автором мотиваційну модель ефективного застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, яка включає структуру, зміст, ефективність та особливості діяльності. Обґрунтовано необхідність розвитку навичок самостійного мислення у студентів із метою формування стійкої мотивації до сприймання та використання медіаосвітніх технологій у професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136875-Текст статті-294454-1-10-20180709 (1).pdf | 238,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.