Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/938
Назва: Щодо визначення сутності конструкту "педагогічна майстерність" у науково-педагогічній літературі
Автори: Олійник, Ірина
Ключові слова: вища школа
викладач
конкурентоздатність
педагогічна майстерність
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Олійник, Ірина Щодо визначення сутності конструкту "педагогічна майстерність" у науково-педагогічній літературі / І. Олійник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 197-207
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду інтерпретації поняття «педагогічна майстерність». Визначено відсутність єдиного розуміння означеної дефініції і багатоманітність поглядів щодо її трактування. На основі декомпозиції визначень сутності феномену «майстерність педагога» у науково-педагогічній літературі запропоновано власне розуміння зазначеного концепту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/938
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
олійник.pdf319,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.