Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947
Назва: | Моделювання у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Шаран, Олександра |
Ключові слова: | професійно-математична компетентність майбутні вихователі діти дошкільного віку методичні задачі. |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Шаран, Олександра Моделювання у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. Шаран // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 291-300 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальне питання сучасної вищої освіти – професійна підготовка студентів – майбутніх вихователів – на основі компетентнісного підходу. У професійній компетентності виділено складову – професійно-математичну компетентність, визначено її зміст, структуру та етапи формування у студентів – майбутніх фахівців дошкільної освіти. Одним із ефективних шляхів формування професійноматематичної компетентності визначено моделювання, яке розглянуто у двох аспектах: широкому – власне професійному, педагогічному, та вузькому – математичному |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
шаран.pdf | 433,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.