Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/949
Назва: | Казка як мотиваційний чинник до вивчення англійської мови |
Автори: | Андрєєнкова, Ганна Колодіна, Лариса |
Ключові слова: | казка мотив мотивація англійська мова |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Андрєєнкова, Ганна. Казка як мотиваційний чинник до вивчення англійської мови / Г. Андрєєнкова, Л. Колодіна // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 103-106. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню значення казки як мотиваційного чинника, який при належному психолого-педагогічному використанні спроможний сформувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови у початковій школі. Зазначено, що вікова категорія молодших школярів є більш сприйнятливою саме до такого жанру літератури, оскільки казка є своєрідним поєднанням дитинства і реалій дорослішання, способом занурення в англомовний світ персонажів з пробудженням емоцій співчуття, інтересу, творчого осмислення їх вчинків. Підкреслюється, що саме від нестандартно підібраних вчителем методів використання найрізноманітніших засобів візуалізації казкових сюжетів буде залежати ступінь і стійкість мотиваційного зацікавлення школярів до вивчення англійської мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/949 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136878-Текст статті-294460-1-10-20180709.pdf | 257,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.