Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Назва: Етнопедагогічна компетентність вчителя початкових класів як чинник формування національної ідентичності в молодших школярів
Автори: Дутко, Олена
Ключові слова: національна ідентичність
виховне середовище
етнопедагогічна компетентність
молодші школярі
вчитель початкових класів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Дутко, Олена. Етнопедагогічна компетентність вчителя початкових класів як чинник формування національної ідентичності в молодших школярів / О. Дутко // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 65-71.
Короткий огляд (реферат): У статті через суб’єкт-об’єктну сутність, зовнішні чинники та джерела національної ідентичності визначено необхідність створення в початковій школі національно-культурного виховного середовища, оптимізація якого залежить від компетентності вчителя. Доведено, що через актуалізацію національної культури та врахування етнічних особливостей дітей в процесі виховання, через запровадження в педагогічну практику педагогічних традицій національної школи, їх адаптування до викликів сьогодення вчитель початкових класів із сформованою етнопедагогічною компетентністю здатен оптимізувати процес становлення національної ідентичності молодшого школяра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136343-Текст статті-300567-1-10-20180811.pdf255,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.