Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/999| Назва: | Порівняльний аналіз інформатичної складової підготовкимайбутніх учителів математики |
| Автори: | Конопля, Вікторія Кугай, Наталія |
| Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя математики предмети інформатичного спрямування навчальний план Польща |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич: Коло |
| Бібліографічний опис: | Конопля, Вікторія. Порівняльний аналіз інформатичної складової підготовкимайбутніх учителів математики : на прикладі пол. пед. у-тету імені комісії нац. освіти в Кракові / В. Конопля, Н. Кугай // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 49-54. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано навчальний план Педагогічного університету імені Комісії національної освіти в Кракові підготовки студентів-математиків. З’ясовано, які саме дисципліни інформатичного спрямування та в якому обсязі вивчаються. Складено порівняльну діаграму і таблицю інформатичної підготовки майбутніх учителів у Польщі за такими спеціальностями: “Математика (вчитель)”, “Математика з інформатикою (вчитель)”, “Математика з англійською мовою (вчитель)”, “Математика та олігофренопедагогіка (вчитель)” та “Прикладна математика”. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/999 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 133879-Текст статті-288180-1-10-20180617.pdf | 320,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.