Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/999
Назва: Порівняльний аналіз інформатичної складової підготовкимайбутніх учителів математики
Автори: Конопля, Вікторія
Кугай, Наталія
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя математики
предмети інформатичного спрямування
навчальний план
Польща
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Конопля, Вікторія. Порівняльний аналіз інформатичної складової підготовкимайбутніх учителів математики : на прикладі пол. пед. у-тету імені комісії нац. освіти в Кракові / В. Конопля, Н. Кугай // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 49-54.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано навчальний план Педагогічного університету імені Комісії національної освіти в Кракові підготовки студентів-математиків. З’ясовано, які саме дисципліни інформатичного спрямування та в якому обсязі вивчаються. Складено порівняльну діаграму і таблицю інформатичної підготовки майбутніх учителів у Польщі за такими спеціальностями: “Математика (вчитель)”, “Математика з інформатикою (вчитель)”, “Математика з англійською мовою (вчитель)”, “Математика та олігофренопедагогіка (вчитель)” та “Прикладна математика”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/999
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133879-Текст статті-288180-1-10-20180617.pdf320,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.