Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4269
Назва: | Англомовні відеокліпи YouTube яk засіб відновлення пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни |
Автори: | Хомишак, Оксана Богданівна |
Ключові слова: | батьки англійська мова відеокліпи YouTube ресурсно-пізнавальний засіб діти молодшого шкільного віку російсько-українська війна |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ІТЗН |
Бібліографічний опис: | Хомишак,О. Б. Англомовні відеокліпи YouTube яk засіб відновлення пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни / О. Хомишак // Інформаційні технології і засоби навчання.- 2023. - Том 93, №1.- С. 29–46 |
Короткий огляд (реферат): | Наукова розвідка презентує результати дослідження психолого-педагогічної доцільності застосування англомовних відеокліпів YouTube задля переключення уваги дітей молодшого шкільного віку під час перебування в укритті, вдома чи евакуації в умовах військових дій в Україні. На основі вивчення та аналізу достатньої кількості психолого- педагогічної, методичної літератури та навчальних програм актуалізовано проблему імплементації цифрових технологій задля організації спільної англомовної діяльності батьків і дітей молодшого шкільного віку в надзвичайних умовах. Особлива увага зосереджується на англомовних відеокліпах YouTube, що трактуються автором як ресурсно- пізнавальний засіб для дітей молодшого шкільного віку під час війни. Проаналізовано психолого-педагогічні переваги використання англомовних відеокліпів YouTube для дітей молодшого шкільного віку. Укладено рейтинг найпопулярніших англомовних дитячих YouTube-каналів. Уточнено критерії відбору англомовних відеокліпів YouTube для дітей молодшого шкільного віку. Презентовано авторський досвід просвітницької роботи серед батьків у соціальній мережі Facebook та месенджері Telegram для організації англомовної діяльності дітей під час російсько-української війни. Визначено дидактичну цінність рекомендованих англомовних відеокліпів YouTube та виокремлено їх тематику, мовний інвентар і мовленнєві функції. Продемонстровано емоційно-мотиваційний, пізнавальний і творчо-комунікативний етапи роботи з англомовними відеокліпами YouTube. Здійснено анкетування батьків щодо ефективності використання англомовних відеокліпів YouTube задля покращення психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку під час російсько-української війни. На основі аналізу результатів опитування дорослих встановлено позитивний вплив використання запропонованих англомовних відеокліпів YouTube на переключення уваги дітей молодшого шкільного віку та їх психоемоційне відновлення в умовах бойових дій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4269 |
ISSN: | 2076-8184 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.