Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4377
Назва: Е-форми та е-засоби організації навчання майбутніх дошкільних педагогів
Автори: Городиська, Віолета
Ключові слова: інтернет-платформи
онлайн-навчання
дистанційне навчання
змішане навчання
онлайн-курсиу
майбутні дошкільні педагоги.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено пошуку ефективних е-форм та е-засобів організації навчання у сучасних онлайн-умовах закладу вищої освіти (ЗВО). У статті досліджено інтернет-освіту та інтернет-платформи для навчання майбутніх вихователів спеціальності «Дошкільна освіта», ґрунтовними для вивчення постали інтернет-сайти, інтернет-майданчики, інтернет-площадки (для пошуку навчальної інформації з фаху). З’ясовано, що нині для підготовки майбутніх фахівців найбільш затребуваними й популярними українськими освітніми онлайн-платформами стали такі інтернет-площадки: Skype, Zoom, Мoodle, Google Classroom, Microsoft Teams, Viber та ін. Розкрито сутність та зміст е-форм та е-засобів організації навчання у закладах вищої освіти, охарактеризовано їх різновиди, зосереджено увагу на е-формах: онлайн-навчання, дистанційне навчання, змішане навчання, онлайн-курси, вебінари та е-засобах: Telegram, Facebook, Instagram, освітніх вебсайтах, блогах, вебквестах, фотохостингах в онлайн-освітньому контенті. Висвітлено сутність понять «освітній вебсайт», «вебсайт закладу вищої освіти», «фотохостинг», «освітній блог», «освітній вебквест». Проведено анкетування й усне опитування студентської молоді Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, що дає підстави стверджувати про використання широкої палітри освітніх інтернет-сайтів: YouTube каналів, соціальних мереж Facebook та Telegram, блогів вихователів в Instagram, різноманітних додатків, майстер-класів, вебінарів та тренінгів у підготовці майбутніх фахівців. Доведено, що більшість респондентів (92%) обізнані з інтернет-сайтами (знають і використовують їх). З’ясовано, що для професійного становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО) 86% студентів закладів вищої освіти (ЗВО) активно користуються й позитивно ставляться до використання онлайн-ресурсів в освітньому процесі. Такий формат навчання їм «під силу» і навіть імпонує. У ході дослідження було виявлено, що онлайн-освіта та її різновиди нині є не лише вимогою часу, а й вмотивованою потребою студентської молоді. Більшість з них вважають використання освітніх інтернет-платформ для вивчення навчальних дисциплін у виші ефективними. Узагальнено, що впровадження запропонованих інтернет-майданчиків навчає студентів не лише фахово володіти глобальною мережею на освітньому рівні, а й виконувати надсучасні освітні проєкти, завдання, квести із застосуванням різноманітних платформ, гаджетів, вчить навчатися по-новому
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4377
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.