Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4435
Назва: | Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. |
Інші назви: | Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Трущенко, Юлія Олександрівна |
Ключові слова: | всебічно розвинена особистість, сенсорний розвиток дітей дошкільного віку, розвиток інтелектуальних здібностей , дидактичні ігри, методи та прийоми сенсорного виховання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп» |
Бібліографічний опис: | Гевко О., Трущенко Ю. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Розвиток суспільства та науки в умовах цифрової трансформації: матеріали VI Міжнародної студентської наукової конференції, м. Івано-Франківськ, 31 травня, 2024рік / ГО «Молодіжна наукова ліга».− Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. С.401−404. https://archive.liga.science/index.php/conference-proceedings/issue/view/inter-31.05.2024/83 |
Короткий огляд (реферат): | Формування всебічно розвиненої особистості неможливе без удосконалення органів чуття, адже сприймання довколишньої інформації, пропущені через органи чуття людини, складають основу її інтелекту, морально-духовного досвіду та відображаються у спілкуванні людини із іншими членами суспільства. Високий рівень відчуттєво-сенсорних властивостей індивіда складає його розумовий, виховний та діяльнісний потенціал. Сенсорний розвиток науковці розглядають як чуттєве сприймання навколишнього середовища, тобто відчуття за допомогою органів чуття: зору, слуху, дотику, нюху; удосконалення сприймання, наочних уявлень, вдосконалення всіх видів діяльності молодшого дошкільника, сприяючи до подальшого використання цих знань у самостійній пізнавальннєво-науковій, ігровій, побутовій, практичній діяльності. Малюки, які оволоділи сенсорною культурою вміють виокремлювати певні властивості об’єктів та явищ довколишнього світу, аналізувати, класифікувати й синтезувати предмети, класифікувати їх за певними властивостями чи ознаками, визначати словесно через інтерпретацію у зв’язному мовленні. Сенсорне виховання сприяє розвитку спостережливості, вмінню самостійно одержувати та удосконалювати сенсорну інформацію з різних джерел. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4435 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Трущенко Гевко.docx | 23,2 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.