Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436
Назва: Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі.
Інші назви: Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі.
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Мотичак, Назарій
Ключові слова: логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами спостережень у природі, наочні методи, практичного набуття логіко-математичного досвіду через проведення дослідів із природними об՚єктами, під час гри чи виконання трудових доручень, ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природним довкіллям під час спостережень в ігровій діяльності
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький : ХГПА
Бібліографічний опис: Гевко О.І., Мотичак Н.В. Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти / укладачі: Мисик О.С., Миськова Н.М., Онофрійчук Л.О., Пісоцька Л.С., Розгон В.В.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2024. С.460−463. https://drive.google.com/drive/folders/1XbuCa3bObIQn-kMrKfkPzuqdcq4_AjHa
Короткий огляд (реферат): Починаючи із дошкільного віку відбувається засвоєння логічних операцій, діти середнього та старшого дошкільного віку здійснюють елементарні обчислення, вимірюють та порівнюють різні величини. Формування логіко-математичних умінь, що стануть основою математичної готовності до шкільного навчання, доцільно здійснювати під час спостережень в природі. Саме під час спостережень за природою на прогулянках, екскурсіях, під час занять, відпочинку на природі за умови створення відповідних умов відбувається інтенсивний сенсорно-пізнавальний розвиток старших дошкільнят та стимулюється їх логіко-математичний розвиток. Явища та об’єкти природи здатні захопити та привернути увагу дошкільників. Дитина зацікавлюється взаємозв’язками, які існують у природі, намагається порівняти, порахувати різновимірні предмети, визначати їх величину, множину предметів, прирівняти побачене у природі із геометричними фігурами, виокремити основні властивості, орієнтуватися в просторі та часі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.