Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436
Назва: | Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. |
Інші назви: | Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Мотичак, Назарій |
Ключові слова: | логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами спостережень у природі, наочні методи, практичного набуття логіко-математичного досвіду через проведення дослідів із природними об՚єктами, під час гри чи виконання трудових доручень, ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природним довкіллям під час спостережень в ігровій діяльності |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Хмельницький : ХГПА |
Бібліографічний опис: | Гевко О.І., Мотичак Н.В. Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти / укладачі: Мисик О.С., Миськова Н.М., Онофрійчук Л.О., Пісоцька Л.С., Розгон В.В.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2024. С.460−463. https://drive.google.com/drive/folders/1XbuCa3bObIQn-kMrKfkPzuqdcq4_AjHa |
Короткий огляд (реферат): | Починаючи із дошкільного віку відбувається засвоєння логічних операцій, діти середнього та старшого дошкільного віку здійснюють елементарні обчислення, вимірюють та порівнюють різні величини. Формування логіко-математичних умінь, що стануть основою математичної готовності до шкільного навчання, доцільно здійснювати під час спостережень в природі. Саме під час спостережень за природою на прогулянках, екскурсіях, під час занять, відпочинку на природі за умови створення відповідних умов відбувається інтенсивний сенсорно-пізнавальний розвиток старших дошкільнят та стимулюється їх логіко-математичний розвиток. Явища та об’єкти природи здатні захопити та привернути увагу дошкільників. Дитина зацікавлюється взаємозв’язками, які існують у природі, намагається порівняти, порахувати різновимірні предмети, визначати їх величину, множину предметів, прирівняти побачене у природі із геометричними фігурами, виокремити основні властивості, орієнтуватися в просторі та часі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Мотичак_ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ.docx | 18,82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.