Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4449
Назва: Формування дружніх взаємин у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності.
Інші назви: Формування дружніх взаємин у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності.
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Марків, Марта
Ключові слова: дружні взаємини, діти дошкільного віку, ігрова діяльність на заняттях та в позазаняттєвій діяльності, педагогічні умови налагодження дружніх взаємин, функції гри, ігри, ігрова діяльність,
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка
Бібліографічний опис: Гевко О., Марків М. Формування дружніх взаємин у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Розвиток освіти в кризових умовах: історія, теорія, практика: зб. наук. пр. Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 27–28 квітня 2023 року) / за ред. Т. Пантюк, І. Паласевич, А. Федорович. Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. С. 195 – 201.
Короткий огляд (реферат): Розвиток та соціалізація підростаючої особистості є однією із важливих віх становлення розвинутого суспільства. Зокрема, інтенсивний розвиток людини починається із її дошкільних років життя. Тому побудова організаційно-педагогічних основ сучасної вітчизняної дошкільної освіти має бути безпосередньо пов’язана з розвитком і становленням дітей дошкільного віку. формування у них ставлення до навколишнього світу, до природного довкілля, до інших людей, тобто дружніх взаємин не тільки із однолітками, а й з усіма членами суспільства, особливо у теперішніх кризових умовах. Адже дитина дошкільного віку, формуючись, безпосередньо вступає у суспільні відносини, вчиться спілкуватися з довколишніх суспільним та природним оточенням, привчається до суспільно-корисної діяльності, потрібної не тільки їй особисто, а й усій спільноті. Зрештою, саме під час спілкування формуються особисті погляди, духовно-моральна культура, реалізуються творчі можливості та задатки. Ігрова діяльність дитини впливає не лише на її почуття, на хід думок, почуттів, а й на поведінку. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни у її психіці, що сприяє переходу до нової, вищої, стадії розвитку. Включаючись в ігрову діяльність, дитина дошкільного віку активно вливається у взаємодію в колективі, вчиться ділитися іграшками, солодощами та іншими речами із однолітками, а відтак − поважати дії, почуття та бажання інших. Дитина вчиться бути толерантною у грі, зокрема, якщо гра має змагальний характер. Дошкільник ставиться до інших не як до суперників, а як до друзів, з яким дитина змагається, і що саме змагання з іншими допомагає їй особисто удосконалитися.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4449
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гевко, Олійник_РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ.docx25,66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.