Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4554
Назва: | ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Петрина, Ірина |
Ключові слова: | дидактична гра, інтелектуальний розвиток, діти дошкільного віку, розвивальні іграшки, логіко-математичний розвиток |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа» |
Бібліографічний опис: | Гевко О.І., Петрина І.Б. Дидактична гра як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції (Т. 2), м. Вінниця, 8 квітня, 2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. С.36−38. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/issue/view/inter-08.04.2022/727 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний розвиток суспільства ставить нові вимоги до виховання та навчання підростаючих поколінь, до їх інтелектуального розвитку. Зокрема, увага навчальних закладів зосереджується на розвитку пам’яті, мисленнєвих процесів особистості. З дошкільного віку необхідно дітей навчати уважно слухати повідомлення вихователя, батьків, сприймати та усвідомлювати нову інформацію, розвивати просторову уяву дошкільника, формулювати власні судження та висновки, що є показниками розвинутого інтелекту. Саме розвинений інтелект дитини дошкільного віку є підґрунтям подальшого успішного навчання у школі. Основою розвинутого інтелекту особистості є здатність усвідомленого сприймання інформації, уміння синтезувати, аналізувати, виділяти головне та другорядне, порівнювати та узагальнювати отриману інформацію, потреба та уміння застосовувати інформацію у нестандартних життєвих ситуаціях. Основи цих якостей дитина засвоює під час ігрової діяльності, зокрема під час дидактичних ігор. Залучаючись до процесу малювання, конструювання, до різноманітних ігор дошкільники реалізують свої фантазії, задуми, розвиваються інтелектуально, сприймають правила, якими живе суспільство. Під час дидактичних ігор дошкільники вчаться співвідносити об’єкти, предмети, дізнаються про їх властивості, зокрема, розмір, форму, кольори, розміщення у просторі, часові характеристики тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4554 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Петрина Дидактична гра як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку.docx | 19,48 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.