Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4571
Назва: | Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. |
Інші назви: | Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Чайківська, Людмила |
Ключові слова: | психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку, діти старшого дошкільного віку, , логічне мислення, розв'язок пізнавальних задач, інтелектуальна діяльність, пошуково-дослідницька, пізнавальна діяльність, логічне мислення, використання зорового, слухового, дотикового аналізаторів, |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя |
Бібліографічний опис: | Гевко Оксана, Чайківська Людмила. Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.309–314. |
Короткий огляд (реферат): | Інтелектуальний розвиток є центральною частиною загального психічного розвитку дошкільника в усьому його майбутньому житті. У свою чергу, інтелектуальний розвиток – це формування пізнавальних інтересів, розвитку логічного мислення, накопичення різноманітних знань і умінь. Інтенсифікація інтелектуального розвитку, формування логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку відбувається за рахунок впровадження в освітній процес дидактичних ігор, пошуково-дослідницької діяльності, розв’язування творчих задач, що сприяє впевненості в успішній реалізації запланованого розв’язку пізнавальних завдань. Для підвищення рiвня інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку, для їх особистісного зростання необхідно застосовувати: різні модифікації творчих завдань для всiх вiкових груп дошкiльних навчальних закладiв та відповідної розвивальної методики; стимулювання вихователями реалізації можливостей та здібностей старших дошкільників, їх елементарної самореалізації і само актуалізації; впровадження дидактичних ігор для інтенсифікації інтелектуального розвитку через уміння спостерігати та робити умовиводи; активізацію розвитку мислення, уяви, пам’яті, мовлення, сенсорних орієнтацій старших дошкільників через вправляння у розрізненні розмірів, форм, параметрів, кольорів, взаємооднозначності множин; максимальне задіяння інтелектуального потенціалу у самопізнанні та отриманні світогляду; сприяння мовленнєвому розвитку; ознайомлення дошкільників з навколишнім світом; методи формування у старших дошкільників елементарних математичних уявлень тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4571 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Чайківська ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.docx | 31,77 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.