Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4575
Назва: Формування уявлень про лічбу у старших дошкільників як основа математичної готовності до школи.
Інші назви: Формування уявлень про лічбу у старших дошкільників як основа математичної готовності до школи.
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Буньо, Юлія
Ключові слова: формування уявлень про лічбу, старші дошкільники, діти старшого дошкільного віку, математична готовність до школи, дидактичні ігри, блоками Дьєнеша,
Дата публікації: 2020
Видавництво: НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Гевко Оксана, Буньо Юлія. Формування уявлень про лічбу у старших дошкільників як основа математичної готовності до школи. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.41–46.
Короткий огляд (реферат): Формування мотивів майбутнього навчання в школі, інтелектуально-пізнавальної діяльності у післядошкільний період, позитивного відношення до школи є одним із першочергових завдань закладу дошкільної освіти та сім’ї у підготовці дітей дошкільного віку до школи. У формуванні математичних уявлень дітей дошкільного віку, зокрема, уявлень про число, лічбу, необхідно зосереджуватися на логіко-математичну компетентність дошкільників, що включає уміння: здійснювати обчислення, серіацію, лічбу відносно величини, маси, об’єму предметів та об’єктів, розміщенням їх у просторі, орієнтування у порядковості днів тижня, перебігу подій у часі; класифікування геометричних фігур, предметів та їхні множин за перелічуванням певних якісних ознак чисельністю сторін, кутів чи інших ознак; лічба за кількістю, порядком, із акцентуванням, що від цього змінюється довжина, висота, ширина, об’єм, маса, часовий перебіг, розташування у просторі; здійснення найпростіших усних обчислень; розв’язок елементарних арифметичних та логічних задач із лічбою, перелічуваням; стимулювання дошкільників до прояву інтересу до обчислювальної логіко-математичної діяльності; залучення дітей та стимулювання у них прагнень до знаходження власних шляхів розв’язку обчислювальних завдань; розвиток уміння розмірковувати та, при потребі швидко відновлювати та застосовувати обчислювальні знання на практиці тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4575
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.