Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4577
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Ключові слова: інноваційні технології, інноваційна діяльніість, інноваційні методики, діти дошкільного віку, заклади дошкільної освіти, STREAM-освіта, палички Кюізенера, блоки Дьєнеша, ігрові завдання, нетрадиційна робота з казкою, особистісно-орієнтований підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Гевко Оксана. Використання інноваційних технологій у закладах дошкільної освіти. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.61–67.
Короткий огляд (реферат): Проблема творчого всебічного розвитку підростаючого покоління, що є інтелектуальним та економічним потенціалом нашої країни є пріоритетною в сучасній освіті. Формування творчої особистості реалізується через індивідуальну роботу з дітьми дошкільного віку, застосуванням в освітньому процесі закладів дошкільної освіти інноваційних методів, що сприятимуть підвищенню рівня інтелектуального та фізичного розвитку, здатності до комунікабельності та спілкування, вміння абстрагуватися, ставити цікаві запитання, уміння узагальнювати та робити висновки, швидко адаптуватися в навколишньому середовищі. Інноваційна діяльність вихователя закладу дошкільного закладу має базуватися на впровадженні в освітній процес нових ідей, підходів, напрямів, моделей, інноваційних технологій, ґрунтуватися на суб’єкт-суб’єктній взаємодії, оволодінні педагогами як фаховими методиками, так і новаторським досвідом, на врахуванні вікових психологічних особливостей дітей дошкільного віку, плануванні навчально-виховного процесу, постійному аналізуванні освітніх проблем та внесенні коректив у педагогічний процес, досягненні оптимальних запланованих результатів, прагненні до самоосвіти, саморозвитку, адекватному усвідомленні власних професійні можливостей та професійної цінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4577
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.