Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655
Назва: СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Биців, Марія
Ключові слова: структура професійно-творчого потенціалу, вихователь, педагог, організація освітнього процесу, заклади дошкільної освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Гевко О. Биців М. Сутність і структура професійно-творчого потенціалу вихователя в організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.41‒49.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі постає двоєдине завдання розвитку освіти в Україні − здійснити у дітей і молоді здатність бажання та вміння навчатися протягом життя, щоб завжди бути компетентними й конкурентоспроможними, а також навчити того, що буде основою, методологією життя й діяльності людини. Тому, важливо забезпечити індивідуальну й самостійну роботу студентів, перебудувати зміст і навчальні методики на компетентісних засадах. За цих умов сформується інноваційна людина, для якої знання і професійна творчість – фундамент життя. Професійно-творчий потенціал вихователя зумовлюється його особистісними психофізіологічними якостями та умовами, в яких він здійснює діяльність. Це універсальна, цілісна якість, яка має певну структуру і змістовну визначеність, різні рівні, аспекти, сфери прояву і підкоряється певному загальному принципу, діє як єдиний механізм, спрямований на досягнення результату. Він виявляється у природній здатності вихователя вирішувати конкретні професійні ситуації у нестандартний спосіб, шукати і знаходити шляхи і ефективні методи вирішення професійних проблем. У цьому сенсі наявність професійно-творчого потенціалу є запорукою здатності вихователя до інновацій, нетрадиційного вирішення традиційних завдань, що виникають в педагогічному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.